Första posten xD

Ja, då lyckades flickvännen till slut lura in mig i bloggvärlden.
Men jag lämnade verkligheten med stolthet då jag beslutat att bloggen min
ska handla  om dem viktiga och goa delarna av mitt liv. (Vilket jag verkar vara ensam om?)

Jag har bestämt att skriva om, mitt bästa ämne från skolan, Gaming!
Har länge velat göra en hemsida med personliga bedömningar och utvärderingar av
Spel jag nötat mig igenom. Tyvärr kommer nog mina andra intressen in på en
hörna också.. Mat, Öl, Bilar, Film, Datorer och Flickvännen.

Så mina Final Notes är, kom ihåg att allt är Personlig åsikt.. jag kan inte bry mig mindre
om vad ni andra tycker (om jag nu inte skriver det motsatta).


Enjoy!

Ps. Det kommer bjudas  på gott om felstavningar, svordomar och godtycklig nördighet.  ...ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0