helgen

Ny klädsel åt stolarna och ratten blev helgens stora investering, riktigt nöjd måste jag säga.. dock sitter dem inte riktigt 100 än, så flickvännen och jag får nog gå loss med nål och tråd när stolarna blivit avskruvade och där finns lite mer utrymma att komma åt på!


Färgtemat i bilen är svart och blått så jag antar att ni kan gissa vilken färg stolarna och ratten blev?



Nästa steg nu är att klä lite paneler i en fejkad kolfiber tejp, byta växelspaksknopp och lite annat smått & gott!


Utöver bilen så har helgen varit riktigt trevlig, bowlade med några kompisar och vann 100kr =)

Sen ätit gott med flickvännen och spelat Lego starwars 2 på vår 360.

Borde fan lägga upp en review på legospelen, dem är helt suveräna att spela co-op! Bra humor och ganska kluriga pussel..


Farsan och jag ska bygga lite i förådet så att man äntligen får en riktig verkstad att pilla i. Skönt att slippa stå utomhus i vinter. Tyvärr går inte hela bilen in där. Men när basbygget ska utvecklas blir det perfekt! Så här ska det läggas några timmar i veckan nu så det blir lite värme, ström och musik där!


Till helgen ska Charlotte och jag till hennes föräldrars stuga i Varberg, Ska bli skönt att komma iväg lite. Blir kanske ett varv till Ullared också, mina källor har informerat mig om billig 5-56 där! xD


Dont be a fool, stay in school!

//Johan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Biltema-tema, lol. Blått o svart =)

2009-07-27 @ 15:43:16
Postat av: Youhan

haha, nästan.. Mekonomem tema, :D billigt är bäst. pedalerna är dock biltema :)

2009-07-27 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0