Småsnack (Ingen review eller liknande)

MTV-Cribs, vilket jävla program.... Grabbarna drar fram sina bilar för miljoner för att inte nämna deras kåkar
medans jag sitter hemma och ångrar köpet av plusmeny till whoppern. Men gott var det!

Massor av nya planer för bilen nu, fick lite smakprov av hur det kan bli när man lägger lite tid på en
S40 igår, och jag gillade det! Lite nya lampor, lackering av lite paneler, omklädsel av stolar osv..
Men först måste dem jävla fälgarna bytas!!!

"I've officially been...wait for it... PIMPED!"

Yes, i just said that.

Ingen gaming idag, för att bryta en trend, men kollade dock lite battle reports från Starcraft 2. (Tack Albin!)
Jag måste ge credit till killarna som spelar, vilka sjuka tekniker dem för in i spelet. Grymt imponerande!
Ska bli riktigt wicked när det kommer, hoppas dock det inte släpps allt för nära Diablo 3.
Vilket antagligen inte kommer hända med tanke på att det är Blizzard som utvecklar båda
och dem är ju inte direkt kända för att hålla sina lovade release-dates för att uttrycka sig utan
svordomar eller utföra voodoo.  ??Vad snackar jag om??

Sitter och funderar på vilket spel som ska bli nästa review, lutar väldigt mycket åt KillZone2 till Ps3.
Nu vet ni vad ni har att vänta på!

Killzone 2

Nä fy fan, nu har jag suttit framför datorn i 20 min utan att äga en enda n00b, jag börjar bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0